Friday 22 June 2012

Hai Awak-awak

Assalammualaikum.............................................
Nama dalam surat beranak Muhammad Badri Nizam B Baharuddin, nama dalam i/c Muhammad Badri Nizam B Baharuddin, nama dalam lesen memandu Muhammad Badri Nizam B Baharuddin betul, tak tipu punya. Saya tinggal dekat No. 143 Taman Jati, 06300 Kuala Nerang Kedah Darul Aman. Betul, tak tipu punya. Saya anak ketiga daripada 8 adik beradik. Betul, tak tipu punya. Hobi saya suka berjogging, bersenam, membaca buku, mengumpul stem, dan bermacam-macam lagi. Betul, yang ini saya tipu. Ayah saya berkerja sebagai juruteknik, dan Emak saya pula hanyalah surirumah sepenuh masa. Saya mempunyai seorang abang, seorang kakak, dan 5 orang adik, adik saya yang akhir sekali adalah kembar. Betul, tak tipu punya. Dah. yang tu sahaja. Kbye

1 comment:

  1. Tukarlah sikit cara penaipan.
    Ini bukan karangan BM sekolah menengah..
    Betul tak tipu punya!
    :P

    ReplyDelete